ClickCease
Meniu
Cosul tau

Cum cumpar?

IMPORTANT

Prezentele clauze (împreună cu Termenii si Conditiile si Politica de confidentialitate și de coockies afișate pe site) stabileşte cadrul contractual și legal care guvernează utilizarea site-ului www.medin.ro şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestuia.

Prin accesarea și utilizarea acestui site si/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, Utilizatorul recunoaste in mod expres caracterul obligatoriu al prezentelor clauze (impreună cu Termenii si Conditiile si Politica de confidentialitate si de coockies afisate pe site).


Orice produs sau serviciu oferite prin acest site, se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice numite in continuare ”Utilizator”. Operatorul site-ului, ALPHA MEDICAL SRL (denumit în continuare ”Furnizorul”) nu are nicio obligație sau raspundere rezultata ca urmare a revanzarilor succesive de produse si/sau servicii realizate de Utilizator.

In urma achizitiei produselor de pe site, Utilizatorul este obligat sa respecte normele de siguranta si control pentru folosirea acestora. Unele dintre produselele comercializate, cu precadere dispozitivele medicale - kiturile de testare rapida covid-19 (testele moleculare PCR, cu colectarea unei probe faringo-nazale, testele rapide IGG/IGM pentru dectare anticorpi și colectarea unei probe de sange si testele rapide Antigen pentru detectare virus prin recoltarea unei secretii faringo-nazale) vor fi utilizate doar în scop profesional și efectuate de catre un cadru medical specializat, conform reglementarilor legale, fiind evidențiate astfel în mod specific la plasarea comenzii. Aceasta raspundere este generata automat in momentul plasarii comenzii de catre Utilizator.

Furnizorul nu isi asuma raspunderea pentru folosirea necorespunzatoare a produselor de catre Utilizator. Instructiunile oferite la achizitionarea dispozitivelor medicale vor fi folosite pentru a putea respecta normele de siguranta si control. Orice abatare de la pasii descrisi va genera un rezultat considerat incorect conform standardelor de calitate oferite si sustinute de Furnizor. 


CUM PLASEZ O COMANDA 

Produsele pot fi comandate online de pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi și completarea formularului de comanda din sectiunea speciala in acest sens, sau telefonic prin apelarea numarului de telefon 021 323.14.10 de luni pana vineri (cu exceptia sarbatorilor legale), in intervalul orar 9:00 – 16:00. 

Livrarea produselor se va face doar pe teritoriul României. 

Prin finalizarea comenzii, Utilizatorul declara si garanteaza ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achizitie, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii si agreeaza sa fie contactat, inclusiv telefonic, de catre Furnizor in vederea confirmarii comenzii. 

Orice modificari cu privire la datele precizate de Utilizator in sectiunea aferenta contului sau vor opera incepand cu urmatoarea comanda efectuata ulterior modificarilor. Pentru comenzile aflate in derulare, datele initial furnizate vor fi cele utilizate pentru livrarea produselor.

Pentru orice alte neclarități/informații suplimentare privind plasarea unei comenzi pe site, Furnizorul oferă suport și asistență gratuită Utilizatorului prin apelarea numarului de telefon 021 323.14.10. Utilizatorul nu este obligat sa plateasca, la contactarea telefonica a Furnizorului, mai mult decat tariful de baza. 


CARE ESTE MODALITATEA DE CONFIRMARE A COMENZII

Ulterior plasarii comenzii, Utilizatorul va primi un mesaj care se genereaza automat prin care este confirmata primirea și înregistrarea comenzii în sistem. Acest mesaj nu reprezinta o garantie a faptului ca produsele comandate se regasesc pe stoc in dimensiunile si cantitatile dorite, acest lucru urmand a fi confirmat sau infirmat printr-un e-mail/SMS ulterior primit de la Furnizor.

In acest sens, Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare in masura in care comanda a fost plasata online pe site, fie un SMS de confirmare daca comanda a fost plasata telefonic. Pentru orice comanda trimisa de Luni – Vineri (cu exceptia sarbatorilor legale) intre orele 9:00 si 14:00, confirmarea se va transmite in maxim 3 ore de la primirea comenzii. Comenzile primite dupa orele 14:00 vor primi confirmare in urmatoarea zi lucratoare. 

Daca produsul se afla in stoc, Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare a disponibilitatii produsului si data aproximativa cand coletul/pachetul va fi livrat la adresa comunicata. Daca produsul nu se afla in stoc, Utilizatorul va fi contactat in acest sens telefonic/prin e-mail de către Furnizor si i se va transmite data la care i se poate aduce produsul prin comanda speciala.

Imediat dupa confirmarea telefonica/prin e-mail a comenzii, produsele Utilizatorului vor intra in procesul de livrare. Comenzile primite in zilele de week-end si in timpul sarbatorilor legale vor fi prelucrate in urmatoarea zi lucratoare.


CUM EFECTUEZ PLATA COMENZII 

Modalitatile de plata acceptate sunt:

- Plata ramburs – se efectueaza plata in numerar la livrarea comenzii catre persoana care efectueaza livrarea;

- Transfer bancar (ordin de plata) in contul în LEI: RO70EGNA1010000000281007. Dupa inregistrarea comenzii, Utilizatorul va primi via e-mail toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Pentru accelerarea procesului, se va transmite o copie dupa ordinul de plata la adresa de e-mail [email protected];

- Plata cu cardul direct pe site;

Plata se face in lei, integral. Valoarea produselor este cea din momentul plasarii comenzii, astfel cum este menţionată pe site, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs(e) din comandă, Utilizatorul va fi informat cât mai curând cu putinţă şi i se va oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă Utilizatorul nu va putea fi contactat, din motive neimputabile Furnizorului, comanda va considerată anulată şi, dacă prețul a fost plătit, acesta se va rambursa integral. 

Preţurile pot fi revizuite în orice moment, fără nicio comunicare prealabilă, însă (cu excepţiile menţionate mai sus), nicio schimbare potenţială nu va afecta vreo comandă a Utilizatorului pentru care, anterior modificării prețurilor, a fost trimisă deja o confirmare a comenzii.

În cazul în care plata se realizează prin transfer bancar (ordin de plată), livrarea produselor se va realiza doar după confirmarea acesteia.


CAND ESTE LIVRATA COMANDA

Livrarea produselor se face prin curierat rapid, in 2-7 zile de la confirmarea comenzii, in cazul in care produsele sunt pe stoc. In cazul in care produsele nu sunt pe stoc, livrarea produsului poate dura intre 2-10 saptamani, chiar si pentru o perioada nedeterminata, in cazul dispozitivelor medicale. Recomandam Utilizatorului sa ne contacteze telefonic sau prin e-mail în cazul în care a fost informat cu privire la indisponibilitatea produsului comandat.

În cazul în care termenele de livrare inițiale a comenzii nu pot fi respectate, Furnizorul va anunța Utilizatorul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, făra ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întarzierea.

Livrarea produselor se va face doar pe teritoriul României. 

În situația în care Utilizatorul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul Furnizorului, Utilizatorul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. În acest caz, adresa de livrare a coletului se va confirma împreună cu Furnizorul, telefonic sau prin e-mail.


CARE SUNT COSTURILE LIVRARII

Livrarea se face prin firma de curierat rapid si este GRATUITA pentru comenzile mai mari de 200 RON, oriunde in tara. Pentru comenzile de valoare mai mica de 200 RON, costul livrarii este de 15 RON (TVA inclus) in Bucuresti si Ilfov si 23 RON (TVA inclus) in restul tari.


CUM ANULEZ/MODIFIC O COMANDA 

Pentru anularea comenzilor online/telefonice plasate, Utilizatorul va transmite, în aceeași zi în care a fost plasată comanda, un e-mail cu subiectul “anulare comanda”, care sa contina numarul comenzii, la adresa [email protected] 

Pentru modificarea parțiala a produselor din comanda sau pentru adaugarea/modificarea datelor de facturare sau de livrare, Utilizatorul va transmite, în aceeași zi în care a fost plasată comanda, un e-mail cu subiectul  “modificare comanda” si detalii despre modificarea necesara, care sa contina numarul comenzii, la adresa [email protected] 

Anulările/modificarile unei comenzi vor fi operate in timpul programului de lucru al Furnizorului, de luni până vineri (cu exceptia sarbatorilor legale), in intervalul orar 9:00 – 16:00. 

In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online direct pe site, se trimite automat e-mail de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3 zile. În cazul anularii unei comenzi achitate prin transfer bancar (ordin de plata), banii sunt in contul Furnizorului. In acest sens Utilizatorul ii va putea solicita in scris, prin e-mail, si se va efectua retur in contul acestuia (tot prin transfer bancar) sau ii va putea folosi la o viitoare comanda.


Acest site utilizează cookies. Navigarea în continuare reprezintă acceptul dumneavoastră pentru utilizarea acestora. Citeşte mai multe despre cookies aici