ClickCease

Terms and Conditions

Terms and Conditions

The website www.MEDIN.ro, is the property of the company S.C.Alpha Medical SRL, a legal entity of Romanian nationality, with its registered office in Bucharest, Str. Constantin-Sandu Aldea no. 22, Sector 1, having serial number in the Trade Register J40/4727/2001 and unique fiscal registration code RO13878004,.

In order to use the site in the best conditions, we recommend you to read carefully the terms and conditions presented below, accessing the site implying their unconditional acceptance. If you do not accept these "Terms and Conditions", DO NOT USE this site.


Definitions

In consideration of a better and uniform interpretation of the Terms and Conditions used in this website, as well as the rights and obligations arising from their acceptance, the following terms will be interpreted as follows:

(a) beneficiary/user = any individual over the age of 18 or any legal person who places an order with the supplier, through this website; the provisions specific to consumer protection will apply exclusively to all individuals, excluding professionals.

(b) supplier = S.C.Alpha Medical SRL firm, legal person of Romanian nationality, with its registered office in Romania, having serial number in the Trade Register J40 / 4727/2001 and unique fiscal registration code RO13878004, telephone: 021 323 14 23, e-mail: office@alphamedical.ro;

(c) products = goods / services to be delivered /supplied by the supplier to the beneficiary, as a result of the contract concluded between them, among those existing on this site;

(d) order = the electronic form of communication between the beneficiary and the supplier by which the supplier agrees to sell and deliver the requested products, and the beneficiary agrees to buy and pay the value of the ordered products;

(e) distance contract = an order, placed by the beneficiary, confirmed and validated by the supplier.


Register

In order to place orders on the website www.MEDIN.ro, you will need to register by creating a user account.

The authentication of the users on the site, supposes the choice of a username and a password, whose keeping in safety represents your responsibility. Individual users must be over 18 years of age.

By using the service, you agree to provide true, accurate, current and complete information about yourself, as specified in the user registration section.

If we consider that this obligation is not respected by you, we reserve the right to block your access to the site, for a determined or indefinite period, without any prior notice.


IMPORTANT

Prezentele clauze (împreună cu Termenii si Conditiile si Politica de confidentialitate și de coockies afișate pe site) stabileşte cadrul contractual și legal care guvernează utilizarea site-ului www.medin.ro şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestuia.

Prin accesarea și utilizarea acestui site si/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, Utilizatorul recunoaste in mod expres caracterul obligatoriu al prezentelor clauze (impreună cu Termenii si Conditiile si Politica de confidentialitate si de coockies afisate pe site).


Orice produs sau serviciu oferite prin acest site, se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice numite in continuare ”Utilizator”. Operatorul site-ului, ALPHA MEDICAL SRL (denumit în continuare ”Furnizorul”) nu are nicio obligație sau raspundere rezultata ca urmare a revanzarilor succesive de produse si/sau servicii realizate de Utilizator.

In urma achizitiei produselor de pe site, Utilizatorul este obligat sa respecte normele de siguranta si control pentru folosirea acestora. Unele dintre produselele comercializate, cu precadere dispozitivele medicale - kiturile de testare rapida covid-19 (testele moleculare PCR, cu colectarea unei probe faringo-nazale, testele rapide IGG/IGM pentru dectare anticorpi și colectarea unei probe de sange si testele rapide Antigen pentru detectare virus prin recoltarea unei secretii faringo-nazale) vor fi utilizate doar în scop profesional și efectuate de catre un cadru medical specializat, conform reglementarilor legale, fiind evidențiate astfel în mod specific la plasarea comenzii. Aceasta raspundere este generata automat in momentul plasarii comenzii de catre Utilizator.

Furnizorul nu isi asuma raspunderea pentru folosirea necorespunzatoare a produselor de catre Utilizator. Instructiunile oferite la achizitionarea dispozitivelor medicale vor fi folosite pentru a putea respecta normele de siguranta si control. Orice abatare de la pasii descrisi va genera un rezultat considerat incorect conform standardelor de calitate oferite si sustinute de Furnizor. 


CUM PLASEZ O COMANDA 

Produsele pot fi comandate online de pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi și completarea formularului de comanda din sectiunea speciala in acest sens, sau telefonic prin apelarea numarului de telefon 021 323.14.10 de luni pana vineri (cu exceptia sarbatorilor legale), in intervalul orar 9:00 – 16:00. 

Livrarea produselor se va face doar pe teritoriul României. 

Prin finalizarea comenzii, Utilizatorul declara si garanteaza ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achizitie, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii si agreeaza sa fie contactat, inclusiv telefonic, de catre Furnizor in vederea confirmarii comenzii. 

Orice modificari cu privire la datele precizate de Utilizator in sectiunea aferenta contului sau vor opera incepand cu urmatoarea comanda efectuata ulterior modificarilor. Pentru comenzile aflate in derulare, datele initial furnizate vor fi cele utilizate pentru livrarea produselor.

Pentru orice alte neclarități/informații suplimentare privind plasarea unei comenzi pe site, Furnizorul oferă suport și asistență gratuită Utilizatorului prin apelarea numarului de telefon 021 323.14.10. Utilizatorul nu este obligat sa plateasca, la contactarea telefonica a Furnizorului, mai mult decat tariful de baza. 


CARE ESTE MODALITATEA DE CONFIRMARE A COMENZII

Ulterior plasarii comenzii, Utilizatorul va primi un mesaj care se genereaza automat prin care este confirmata primirea și înregistrarea comenzii în sistem. Acest mesaj nu reprezinta o garantie a faptului ca produsele comandate se regasesc pe stoc in dimensiunile si cantitatile dorite, acest lucru urmand a fi confirmat sau infirmat printr-un e-mail/SMS ulterior primit de la Furnizor.

In acest sens, Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare in masura in care comanda a fost plasata online pe site, fie un SMS de confirmare daca comanda a fost plasata telefonic. Pentru orice comanda trimisa de Luni – Vineri (cu exceptia sarbatorilor legale) intre orele 9:00 si 14:00, confirmarea se va transmite in maxim 3 ore de la primirea comenzii. Comenzile primite dupa orele 14:00 vor primi confirmare in urmatoarea zi lucratoare. 

Daca produsul se afla in stoc, Utilizatorul va primi un e-mail/SMS de confirmare a disponibilitatii produsului si data aproximativa cand coletul/pachetul va fi livrat la adresa comunicata. Daca produsul nu se afla in stoc, Utilizatorul va fi contactat in acest sens telefonic/prin e-mail de către Furnizor si i se va transmite data la care i se poate aduce produsul prin comanda speciala.

Imediat dupa confirmarea telefonica/prin e-mail a comenzii, produsele Utilizatorului vor intra in procesul de livrare. Comenzile primite in zilele de week-end si in timpul sarbatorilor legale vor fi prelucrate in urmatoarea zi lucratoare.


CUM EFECTUEZ PLATA COMENZII 

Modalitatile de plata acceptate sunt:

- Plata ramburs – se efectueaza plata in numerar la livrarea comenzii catre persoana care efectueaza livrarea;

- Transfer bancar (ordin de plata) in contul în LEI: RO61EGNA1010000000281007. Dupa inregistrarea comenzii, Utilizatorul va primi via e-mail toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Pentru accelerarea procesului, se va transmite o copie dupa ordinul de plata la adresa de e-mail office@medin.ro 

- Plata cu cardul direct pe site;

Plata se face in lei, integral. Valoarea produselor este cea din momentul plasarii comenzii, astfel cum este menţionată pe site, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs(e) din comandă, Utilizatorul va fi informat cât mai curând cu putinţă şi i se va oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă Utilizatorul nu va putea fi contactat, din motive neimputabile Furnizorului, comanda va considerată anulată şi, dacă prețul a fost plătit, acesta se va rambursa integral. 

Preţurile pot fi revizuite în orice moment, fără nicio comunicare prealabilă, însă (cu excepţiile menţionate mai sus), nicio schimbare potenţială nu va afecta vreo comandă a Utilizatorului pentru care, anterior modificării prețurilor, a fost trimisă deja o confirmare a comenzii.

În cazul în care plata se realizează prin transfer bancar (ordin de plată), livrarea produselor se va realiza doar după confirmarea acesteia.


CAND ESTE LIVRATA COMANDA

Livrarea produselor se face prin curierat rapid, in 2-7 zile de la confirmarea comenzii, in cazul in care produsele sunt pe stoc. In cazul in care produsele nu sunt pe stoc, livrarea produsului poate dura intre 2-10 saptamani, chiar si pentru o perioada nedeterminata, in cazul dispozitivelor medicale. Recomandam Utilizatorului sa ne contacteze telefonic sau prin e-mail în cazul în care a fost informat cu privire la indisponibilitatea produsului comandat.

În cazul în care termenele de livrare inițiale a comenzii nu pot fi respectate, Furnizorul va anunța Utilizatorul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, făra ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întarzierea.

Livrarea produselor se va face doar pe teritoriul României. 

În situația în care Utilizatorul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul Furnizorului, Utilizatorul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. În acest caz, adresa de livrare a coletului se va confirma împreună cu Furnizorul, telefonic sau prin e-mail.


CARE SUNT COSTURILE LIVRARII

Livrarea se face prin firma de curierat rapid si este GRATUITA pentru comenzile mai mari de 500 RON, oriunde in tara. Pentru comenzile de valoare mai mica de 500 RON, costul livrarii este de 15 RON (TVA inclus) in Bucuresti si Ilfov si 25 RON (TVA inclus) in restul tari.


CUM ANULEZ/MODIFIC O COMANDA 

Pentru anularea comenzilor online/telefonice plasate, Utilizatorul va transmite, în aceeași zi în care a fost plasată comanda, un e-mail cu subiectul “anulare comanda”, care sa contina numarul comenzii, la adresa office@medin.ro 

Pentru modificarea parțiala a produselor din comanda sau pentru adaugarea/modificarea datelor de facturare sau de livrare, Utilizatorul va transmite, în aceeași zi în care a fost plasată comanda, un e-mail cu subiectul  “modificare comanda” si detalii despre modificarea necesara, care sa contina numarul comenzii, la adresa medin.europa@gmail.com.

Anulările/modificarile unei comenzi vor fi operate in timpul programului de lucru al Furnizorului, de luni până vineri (cu exceptia sarbatorilor legale), in intervalul orar 9:00 – 16:00. 

In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online direct pe site, se trimite automat e-mail de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3 zile. În cazul anularii unei comenzi achitate prin transfer bancar (ordin de plata), banii sunt in contul Furnizorului. In acest sens Utilizatorul ii va putea solicita in scris, prin e-mail, si se va efectua retur in contul acestuia (tot prin transfer bancar) sau ii va putea folosi la o viitoare comanda.


CARE SUNT CONDITIILE DE GARANTIE ALE PRODUSELOR 

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanţiile asociate acestora și OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor.

În cazul lipsei conformităţii, este necesară prezentarea produsului neconform în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, precum și dovada achiziției acestuia (copie după factura fiscală și certificatul de conformitate în original). În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

Toate produsele comercializate sunt noi, au marcaj CE (sunt omologate si inregistrate intr-o tara comunitara).

O parte dintre dispozitivele medicale comercializate sunt destinate utilizarii DOAR de catre profesionisti. Astfel, puteti regasi pe pagina de produs individuala unul din urmatoarele mesaje:

- pentru DISPOZITIVE MEDICALE: “DOAR PENTRU UZ PPROFESIONAL”

- pentru KITURILE DE TESTARE RAPIDA COVID-19 sau Influenza/COVID-19: ”DOAR PENTRU UZ PPROFESIONAL. Atragem atenția că aceste teste nu sunt de autotestare.”

Produsele comercializate de Furnizor se trimit in ambalajul lor original, pe care este specificata valabilitatea produsului sau data de expirare, numar lot si alte detalii importante pentru mentinerea conditiilor corecte de depozitare. Daca aceste conditii de depozitare nu se respecta strict, precum este afisat in “Instructiunile de utilizare” furnizate de catre producator, garantia produselor este nula.

Produsele care se incadreaza in categoria “Dispozitive Medicale” vor fi insotite de un “Certificat de garantie” cu specificatia clara a duratei acesteia.

Exceptia o reprezinta materialele de unica folosinta si materialele sanitare la care garantia se aplica numai in cazul defectelor de fabricatie. Firma ALPHA MEDICAL isi rezerva dreptul de a inlocui produsului in cauza.

Pierderea garantiei. Garantia se pierde la neindeplinirea oricarea din conditiile de mai jos:

• Nerespectarea de catre Utilizator a conditiilor de transport, manipulare, utilizare si intretinere precizate in Instructiunile de utilizare si Certificatul de garantie de care Utilizatorul a luat cunostinta si caruia i-au fost predate de catre Furnizor.

• Constatarea de catre specialistii Furnizorului a faptului ca defectul se datoreaza culpei Utilizatorului (utilizare, intretinere, stocare/depozitare necorespunzatoare).

• Incredintarea produsului spre a fi reparat altor persoane/firme neautorizate.

• Prezentarea produsului neinsotit de certificat de garantie în original sau insotit de un certificat de garantie fara stampila sau rubrici necompletate (data predarii, numarul de identificare al produslui, semnatura Furnizorului, semnatura Utilizatorului).

• In cazul produselor de unica folosinta: daca ambalajele sau produsele sunt deteriorate, rupte sau acoperite cu substante.

Produse fara etichetele sau sigiliile de garantie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare sau stocare defectuoase, cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele: crapaturi, sparturi, elemente torsionate, desprinse sau lipsa, urme de arsuri, inundatie sau cele care prezinta risc biologic de contaminare, urme de sange, etc. – vor fi refuzate la receptia in vederea acordarii garantiei.


CARE ESTE POLITICA PRIVIND RETURNAREA/ SCHIMBAREA PRODUSELOR

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”O.U.G. nr. 34/2014”). Prevederile O.U.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul poate returna produsele achizitionate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea fizica a acestora, dacă acestea sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Returul trebuie anuntat de către consumator la adresa de  e-mail office@medin.ro, mentionand numele si prenumele, adresa unde s-a livrat, codul de comanda, codul produsului, numarul facturii si contul IBAN in care se doreste rambursareacontravaloarii produsului. In contul indicat consumatorul va primi contravaloarea produsului returnat, exceptand costul transportului de retur.

Adresa de retur este: Alpha Medical SRL - Str. Constantin Sandu-Aldea nr 22, Sector 1, Bucuresti.


În conformitate cu și în completarea prevederilor O.U.G. nr. 34/2014, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

- Produse de ingrijire personala, accesorii/dispositive medicale, kiturile de testare covid-19;

- Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile;

- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

Pentru schimbarea produsului cu o altă mărime/model, Utilizatorul va contacta în scris sau telefonic Furnizorul, în termen de 14 zile de la primirea fizica a produsului, la adresa de e-mail office@medin.ro mentionand numele si prenumele, adresa unde s-a livrat, codul de comanda, codul produsului, numarul facturii si contul IBAN in care Utitlizatorul doreste sa primeasca contravaloarea produsului, respectiv marimea/modelul dorit al produsului. 

In cazul inlocuirii produsului cu unul avand modelul/marimea nou comandat(a), inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale, cu respectarea prevederilor mai sus menționate cu privire la returul produselor. 

In cazul in care Utilizatorul a restituit un produs in conformitate cu prevederile de mai sus, in vederea inlocuirii sale, iar Furnizorul nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi Utilizatorului contravaloarea produsului. 

Contravaloarea produsului se vireaza prin transfer bancar, in maxim 14 zile calendaristice de la receptia produselor retur în vederea inlocuirii, in contul indicat via e-mail de catre Utilizatorul in cauza.


CUM FAC O RECLAMATIE

În cazul unor reacţii adverse/neplăcute ca efect al utilizării produselor, Utilizatorul este rugat să anunte Furnizorul in scris la adresa de e-mail office@medin.ro, descriind în detaliu problema, pentru o evaluare cât mai corectă şi relevantă din partea specialiştilor Furnizorului.